Mijn iphone is gevallen en wil niet meer aan, er komt nog wel licht uit en trilt, hoe krijg ik hem weer aan?

Ik heb geprobeert om met itunes te resetten. Maar dan vraagt hij een code, die ik dan moet intypen op mijn iphone, ik kan hem niet intypen want het scherm doet het niet meer. Hoe kan ik hem toch resetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is duidelijk dat je iPhone helaas kapot is. Er is waarschijnlijk iets beschadigt geraakt, je zult je iPhone dus moeten repareren.

Toegevoegd na 38 seconden:
Met dus moeten repareren bedoel ik natuurlijk ook laten repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Helaas ik denk dat je touch screen kapot is. niets zelf aan te doen.
Waarschijnlijk is je scherm kapot en reageert het daarom niet op je vinger. Je kunt hel laten nakijken om te zien wat et nu juist mis mee is. Hiervoor kan je ook naar een microshop/ selection winkel gaan hier doen ze dit voor een lage prijs. Je kan ook nog altijd online zoeken naar goedkopere opties...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien lukt het wel als je je telefoon aansluit op je computer. Zo zou je hem waarschijnlijk kunnen resetten maar ik weet niet of je scherm het dan gaat doen.