Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iphone is gevallen en wil niet meer aan, er komt nog wel licht uit en trilt, hoe krijg ik hem weer aan?

Ik heb geprobeert om met itunes te resetten. Maar dan vraagt hij een code, die ik dan moet intypen op mijn iphone, ik kan hem niet intypen want het scherm doet het niet meer. Hoe kan ik hem toch resetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is duidelijk dat je iPhone helaas kapot is. Er is waarschijnlijk iets beschadigt geraakt, je zult je iPhone dus moeten repareren.

Toegevoegd na 38 seconden:
Met dus moeten repareren bedoel ik natuurlijk ook laten repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Helaas ik denk dat je touch screen kapot is. niets zelf aan te doen.
Waarschijnlijk is je scherm kapot en reageert het daarom niet op je vinger. Je kunt hel laten nakijken om te zien wat et nu juist mis mee is. Hiervoor kan je ook naar een microshop/ selection winkel gaan hier doen ze dit voor een lage prijs. Je kan ook nog altijd online zoeken naar goedkopere opties...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien lukt het wel als je je telefoon aansluit op je computer. Zo zou je hem waarschijnlijk kunnen resetten maar ik weet niet of je scherm het dan gaat doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding