Mijn jailbreak gaat er niet meer af, wat nu?

Ik heb mijn ipod touch 4g gejailbreakt met (semi-)tethered 5.1, ik wil dit graag er af halen, maar niks werkt. Herstellen werkt niet, shift+herstellen werkt niet, updaten naar 5.1.1 werkt niet, hij geeft dan steeds een error aan, wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor melding krijg je als je hem probeert te herstellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kreeg deze melding: De ipod van Nick kan momenteel niet worden hersteld, omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPod-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Het beste antwoord

Je kunt hem resetten en dan is het weer een apparaat wat zo uit de fabriek lijkt te komen. Moet je wel app's, foto's, muziek e.d. Ergens veilig zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
werkt niet

Andere antwoorden (2)

Welke error word er gegeven het kan mogelijk zijn dat de foutmelding this device isn't eligible for the requested build word gegeven zo ja weet ik daar een oplossing voor

Toegevoegd na 13 uur:
Wat je zou kunnen doen in je ipod synchroniseren dan maakt hij automatisch een backup (check boven even of er reserve kopie komt te staan) Hou nu de bovenste knop van je ipod en de home button lang ingedrukt nu kom je in de herstel modus klik nu op probeer hem nu eens te herstellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als dat je de iPod in de DFU mode hebt moeten zetten om hem te Jailbreaken, kun je dat nu ook doen als je hem hebt aangesloten. Zo wordt jouw iPod herkent als nieuwe iPod en kun je hem weer herstellen.

De stappen:
1. Sluit je iPod aan, negeer alle meldingen.
2. Hou de lockknop 10 seconden ingedrukt.
3. Hou de lockknop vast en druk tegelijkertijd de homeknop in, zo'n 15 seconden.
4. Laat de lockknop los en houd de homeknop ingedrukt totdat het appeltje verschijnt.

Als het goed is zou je iPod nu herkent moeten worden als nieuwe iPod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is niet zo, werkt niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even of jouw probleem bekend is op het forum van iPhoneclub.nl. Overal waar je iPhone leest, kun je ook iPod lezen. Software is hetzelfde, alleen ontbreekt de belfunctie.