Hoe krijg ik knipperende LED lichtje weg? BB9780?

Gister kwam ik op het idee om mijn BB ff te updaten.
En nu stopt mijn LEDje niet met knipperen.
Het is een blauw lichtje.. Bluetooth staat niet aan!!
Ik heb BuzzMe Basic. maar daar kan ik het ook niet weg krijgen. Nadat ik het batterij heb uit/in gedaan deed die een paar uurtjes normaal. Maar nu is die weer begonnen... weet iemand wat ik er aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Even bij je instellingen kijken (opties), dan ga je naar scherm/toetsenbord en doe je LED uit. Anders, je blackberry helemaal leeg laten lopen (accu dan) door bluetooth aan te zetten, helderheid op 100%, muziek aanzetten enzo, en vervolgens vol opladen.

Heb je verder geen andere apps waar dit door zou kunnen komen?