Kun je een iPhone aansluiten op een Windows 7 laptop?

Ik zie net op de Apple site staan:
"Uw computer moet uitgerust zijn met één van de volgende besturingssystemen: Mac OS X versie 10.5.8 of hoger; Windows Vista, Windows XP Home of Professional met Service Pack 3 of hoger."
Maar kan je een iPhone ook gebruiken met Windows 7?

Ik heb ook nog een vraagje, zijn er netwerken die een iPhone niet ondersteunt? En daarmee bedoel ik WEP, WPA, WPA2?

Alvast heel erg bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

1. Ja je kunt een iPhone gerust aansluiten op een laptop met Windows 7.

2. Ja, ze worden allemaal ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! +

Andere antwoorden (3)

Quote: Windows Vista, Windows XP Home of Professional met Service Pack 3 of ''HOGER''
de titel zegt het al, die windows of hoger;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat hierboven gezegt wordt is waar, maar je moet natuurlijk wel iTunes geïnstaleerd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: alle programma's en drivers die op windows vista draaien, werken ook op windows 7. Soms kan het zijn dat je hem wel als administrator moet uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! +