Weet iemand hoe ik het probleem met mijn iPod kan oplossen?

Bij de meeste apps heb ik een probleem. Als ik hem wil openen, dan druk ik er gewoon op en dan verschijnt er iets en dan gaat hij weer terug naar het beginscherm. Hij start dus eigenlijk niet op. Dit heb ik niet bij Wordfeud of Twitter, maar wel bij Angry Birds, Cut the Rope en véél meer apps. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik kan nu bijna geen enkel spel spelen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dit is een veelvoorkomend probleem. Ik raad je aan om wel een backup te maken en even de software te updaten. Als dat niet helpt reset hem dan helemaal en download je favo apps even opnieuw. Je hoeft dan niet opnieuw te betalen maar eventuele in-app purchases zoals 'coins' gaan wel verloren. Ook ben je waarschijnlijk alle voortgang in het spel zelf kwijt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit ken ik je apps crashen dan. Reset je ipod HELEMAAL ook geen backup terug zette ofzo maar gewoon met een hele schone lij beginnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mij ook wel eens helpt bij mij is een willekeurige app installeren. Daarna doen die anderen het ook weer. Desgewenst verwijder je die app later weer.