Waarom gaat htc Sense steeds herladen op mijn htc Desire Z?

Dan doe ik bijvoorbeeld even een spelletje of zit ik op internet en ga dan terug naar de home screen dan krijg ik wit beeld met htc logo en dan gaat hij laden. Duurt bijna 1 minuut! Het is sinds de update naar android 2.3.3 en htc sense 2.1

Het is echt knap irritant!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heeft te maken met het feit dat het spelletje wat je aan het spelen bent, of de toepassing die je op dat moment draait, bijna al het geheugen van je toestel gebruikt. Op het moment dat jij weer een andere actie van je toestel verlangt, moet je telefoon eerst weer geheugen 'vrijmaken' vanuit de lopende toepassing naar de nieuwe opdracht die jij je telefoon wilt laten uitvoeren.

Eigenlijk is er niet echt heel veel tegen te doen, maar mocht je zin hebben om er mee te stoeien, (en als je er eenmaal mee begint te priegelen dan blijf je vaak bezig!) dan zou je een 'task killer' app kunnen installeren en die op de automatische piloot je programma's kunnen laten beheren. Alleen houd er rekening mee dat veel programma's op de achtergrond moeten blijven draaien en dat veel apps en toepassingen elkaar nodig hebben om je telefoon goed te laten functioneren. Dus vaak is het zo dat een task killer meer ellende geeft dan dat 'ie je helpt om je toestel sneller te maken.

Trouwens, voor de 'kleine' geheugensprongetjes is zo'n task killer best wel handig hoor, maar veel toepassingen laden zichzelf toch direct weer in het geheugen nadat ze zijn afgesloten door de app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook in de instellingen bijvoorbeeld. Of in de internet browser. Htc sense zou beveiligd moeten zijn. Het is echt nadat ik die vervelende update heb gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou best kunnen dat door die update de regels voor wat betreft het geheugengebruik van je telefoon veranderd zijn. Nu is htc sense ook niet gelijk de meest lichte toepassing die in een skin zit.