Toevallig heb ik ook de Samsung Galaxy J1 en is inderdaad geschikt voor whatsapp en je kunt via internet ook gewoon Tinker downloadeniet. Persoonlijk vind ik hem niet echt goed werken soms doet de Touch screen het namelijk niet zonder reden in dat geval moet je hem even uitblinken en weer aanzetten.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik bedoel Tinker doweldaden dat is gewoon mogelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
Tinder
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wouter2011
7 jaar geleden
Hartelijk dank! Vervelend dat je Samsung niet goed werkt. Heb je geprobeerd hem te ruilen?
Fijn dat je Tinder kunt downloaden. Kun je misschien kijken of Tinder op je Samsung werkt?
In ieder geval dank!