Updaten iOS 4.3.5 naar 5.0 (ipv 5.0.1, die automatisch gebeurt als ik hem via itunes wil updaten)?

Hey,
Het probleem is, ik wil updaten van 4.3.5 naar 5.0. Niet naar 5.0.1, want heb gelezen dat untether jailbreak daar niet voor komt, of dat het dan wéér maanden duurt :P
Aangezien de untether voor 5.0 al bijna uit is, wil ik hem vanaf 4.3.5 naar 5.0 updaten via een of andere manier.
- Apple's iPod 4e generatie
- Huidig: iOS 4.3.5

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op felixburns.de kan je de software selecteren en downloaden.
Vervolgens je iphone herstellen met de shift toets ingedrukt als je op herstel klikt en de iphone software selecteren.
Als het goed is moet hij hem dan gewoon installeren.

Ik garandeer niet dat het werkt, en het kan zijn dat je bestanden verliest, maak dus EERST een BACKUP van je IPHONE!! niet schreeuwend bedoeld, maar ik zet het maar even in hoofdletters zodat het opvallend is.

Hoop zo voldoende geholpen te hebben.