Welke formaten tablets bestaan er tussen de 7 en de 10.1 inch?

Ik heb zelf beide formaten. De 10.1 is oud en aan vervanging toe maar weer een 10.1 wil ik niet omdat ik hem te groot vind om er lekker mee te fotograferen. De 7 inch daarentegen vind ik te klein om er prettig mee te werken. Bestaat er bij voorbeeld een 9 of 8.5 inch tablet? Zo ja: welk merk?

8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een tablet om te fotograferen/filmen lijkt me sowieso niks. Heb je geen smartphone? De kwaliteit daarvan zal niet veel verschillen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn dochter heeft in elk geval een 8 inch van Samsung. Maar mooie foto's kun je met een tablet niet maken. Daar kun je beter een goeie telefoon (of zelfs gewoon een camera, ook een optie) voor aanschaffen. Hoewel de kwaliteit van de foto's die mijn dochter maakt wel beduidend beter zijn dan die op mijn 7 inch, maar die is ook twee jaar ouder.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/l/elektronica/tablets-8-inch/N/10661+8363/index.html?promo=Tablet_navblok_scherm_8_
zondag
8 jaar geleden
Met de Samsung Galaxy 10.1 Tab kun je wel degelijk briljante foto's maken. Als tablet voor mailen en internetten begint de mijne veel kuren te vertonen maar als fototoestel is hij nog net zo goed als toen ik hem kocht. En wie het niet lukt om er mooie opnamen mee te maken ontbreekt het gewoon aan kennis en ervaring om goed met het ding te werken. Wel is het waar dat hij het buiten niet zo nauw neemt met de belichting als je daar niet zelf wat aan doet.. Buiten fotograferen wordt bij deze tablet ook moeilijk gemaakt doordat je jezelf en alles achter je weerspiegeld ziet op het scherm waardoor wat je wilt fotograferen slecht te zien is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het niet eens over de kwaliteit, maar puur over zo'n groot ding in je handen te hebben om te filmen. Ik moet altijd even lachen als ik iemand zie filmen/foto's maken met een tablet, maar dat is dus blijkbaar persoonlijk. Ik had een antwoord geplaatst maar dat was verwijderd: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjQw0FEqKMpMTvXNzFOyAnKKC1KT3TJzSlKLipWsqpWMLMyMQXQuSFrJXM9SSUcpN7ECyLbUM1Oqra0FAA Met de slider kan je zelf de grootte bepalen. En andere dingen zoals OS(versie).
zondag
8 jaar geleden
Dat is dan ook de reden dat ik een iets kleiner formaat wil. Vind mezelf er altijd tamelijk bezopen uitzien als ik dat enorme ding de lucht in til om een foto te nemen. Maar ik ben slechtziend dus moet het toch een grote tablet blijven helaas, eentje met een heel goede camera en waar ik goed mee kan mailen.. Een smartphone is veel te klein voor mij. Maar wat een geweldige link is dat Mr Tomaat, schitterend. Dank je wel.
zondag
8 jaar geleden
Mr Tomaat zet deze link in een antwoord en ik kies dat als beste want hier ben ik perfect mee geholpen.

Het beste antwoord

Natuuelijk bestaan er tussenmaatjes, u bent zeker niet de enige die hier vraag naar heeft. Er bestaan maatjes zoals de iPad mini welke 7.85 inch is dacht ik. 8 inch bestaat ook. 9 inch bestaat even goed. Samsung heeft pas een 8.5(9?) inch uitgebracht voor een schappelijk prijsje.