Hoe kan ik apps downloaden via de Android Market op m'n tablet?

Ik wil op mijn Android-tablet (Archos 10.1) apps downloaden vanuit de Android Market. Maar de Android Market staat nog niet eens geinstalleerd. Dan is de enige optie om het via de website van de Android Market te doen. Ik heb een Google-account gekoppeld aan mijn Android-telefoon, maar ik wil mijn tablet daar ook aan koppelen. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt zelf de Android market erop installeren, hier zijn de instructies hoe je dat moet doen:
http://www.youtube.com/watch?v=LWyjeMXQMOU
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt; het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

Archos maakt betaalbare Android-tablets met heel behoorlijke specificaties zoals bijvoorbeeld de Archos 43 en de Archos 101. Echter omdat Archos geen deel uit maakt van de Open Handset Alliance ontbreekt de Android Market op hun tablets. In plaats daarvan levert Archos hun eigen Atchos marketplace, maar daar is maar een klein gedeelte van de Android Market apps te vinden. De update naar Android 2.2 is pas een paar dagen beschikbaar, maar nu is er al een methode om je Archos tablet met Froyo te voorzien van de officiële Android Market.

En die methode is verrassend eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is deze .apk te downloaden. Zet nu het bestand op je Archos Android-tablet en open het met de file-manager. Na het voltooien van de eerste installatie zul je je tablet een keer opnieuw moeten starten om installatie te voltooien. Gelukt? veel plezier met de Android Market!

chek even de bron voor werkende links!