Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat ik niet over m'n MB heen ga? (Ik heb een iPhone 4, 1GB per maand).

Ik wil wel graag nog notificaties houden, maar kan iCloud bijvoorbeeld uit? en dat soort dingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zorgen dat overal waar jij wel eens komt en waar een wifi verbinding beschikbaar is, je deze gebruikt.
Daarnaast is het van belang dat je geen youtube filmpjes bekijkt of filmpjes verstuurd wanneer je niet op wifi zit. Als je dit hanteerd kom je niet zo snel op 1GB.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Icloud synchroniseert alleen als je op wifi zit dus dat hoeft niet uit. Verder kan je kijken bij instellingen>algemeen>gebruik>gebruik mobiele netwerk je internetverkeer in de gaten houden. Maar je kan naar hartelust whatsappen. Een berichtje is een paar kb en 1 mb is 1024kb oid. Je hebt meer dan genoeg aan 1gb zolang je maar wanneer het kan op een wifi netwerk zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding