waar zijn de foto's die net op mijn SD kaart staan?

bij een winkel hebben ze zo veel mogelijk foto's op een sd kaart gezet, staan de foto's die er niet meer oppaste niet meer op mijn telefoon. wat nu?
het gaat om een samsung galaxy s2.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je vraag is echt onbegrijpelijk; wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hebben ze geen back-up van jouw foto's bij de winkel?? Anders ben ik bang dat ze (per ongeluk...?) Alles hebben 'verwijderd', zonder eerst te checken hoeveel van jouw mobiel werkelijk op een SD kaart past. Als dat het geval is, zijn ze niet goed bezig daar in die winkel!

Antwoorden (1)

als de foto's die wel paste op je sd zijn gezet dan blijven de foto's die niet op je sd paste gwn op je telefoon.