mijn ipod touch gaat aan en uit wat nu?

ik heb geprobeerd mijn ipod touch 2g te jailbreaken dat helaas mislukt is nadat ik hem heb aangezet zie je het apple logo na 4 sec gaat ie dan automatisch uit en dan gaat ie weer automatisch aan en uit kortom wat moet ik nu doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weggooien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb liever een serieus antwoord

Antwoorden (3)

Verbindt je iPod met de computer en zet hem terug op de fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je me haast wel weg kon gooien laatste paar oplossingen een expert raadplegen of verkopen zoek anders op wat forums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar de winkel gaan. Ik had dit ook en toen konden ze m niet meer maken maar gelukkig voor mij zat er 2 jaar garantie op en ik had m pas 1 jaar. Dus als je m korter dan 2 jaar hebt zou ik m vooral terugbrengen want dan word hij of gemaakt of je krijgt een nieuwe. Als t langer dan 2 jaar is moet je waarschijnlijk wel voor de reparatie betalen en als dat niet meer kan een nieuwe kopen helaas. Succes!