hoe sluit ik internet af op mijn blackberry?

Als ik op internet ga, ga ik altijd met mijn t-mobile abbonement op internet, terwijl ik wifi heb. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn blackberry curve 8520 op internet gaat met de wifi, en niet op mijn abbonement kosten? Want volgens mij is mijn abbonement niet met internet, maar moet ik gwn extra betalen daarvoor!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij moet je dan je pakketgegevens uitschakelen op je mobiel. Dat staat als het goed is bij instellingen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat heet ook wel gegevensnetwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij kan pingen heb je er wel Blackberry internet bij, anders zou je dat niet kunnen namelijk en betaal je dus niets extra. Maar om je vraag te beantwoorden hoe je internet afsluit als je buitenshuis bent Klik op je BB knop , en ga dan naar opties, kies dan mobiel netwerk en zet daar gegevens service op "uit"dan heb je geen internet meer en kun je alleen nog bellen. Zodra je thuis bent en via wifi verbonden bent moet je die wel weer aanzetten. Verder heb je zodra je via wifi verbonden bent automatisch alleen internet via wifi want dan schakelt hij 3G automatisch uit, tot je weer buiten bereik bent van je wifi, dan gebruikt hij weer 3G als je op internet zit. Maar mocht je dus wel kunnen pingen buiten het bereik van je wifi, dan heb je ook internet erbij en mocht dat zo zijn heb je bij T-Mobile altijd 1gig in je bundel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan pingen ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je vast een Blackberry bundel en 1 gig aan internet per maand. Als je nou bij T-mobile inlogt bij " my T-mobile" kun je precies zien hoeveel date je nog hebt. Mocht je nog geen account hebben moet je die even aanmaken en dan kun je precies zien hoeveel bel minuten en hoeveel internet data je nog hebt. Je kunt pingen zeg je dus dan heb je wel internet op je mobiel. :-) dan gaat het dus niet van je belminuten af als je buiten bent :-)