hallo, ik krijg waarschijnlijk een blackberry met 500 mb. is dat genoeg?

ik ga er veel mee pingen en op twitter en msn zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aanduiding als "veel" is nietszeggend. Wat veel is voor de een is weinig voor de ander. Ik zou je vraag verduidelijken, als ik jou was.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik moet dergelijke apparaten altijd kopen, wat luxe dat je dit krijgt.

Antwoorden (2)

Als je de gesprek geschiedenis tijdig wist zal die 500 mb geheugen niet vol komen hoor. Je kunt wel wat weinig liedjes erop zetten en ook foto's moet je er snel afhalen anders zit hij zo vol.

Toegevoegd na 2 minuten:
hij = je geheugen.

Misschien een aanrader om een Sd-kaartje erbij te kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat hij/zij 500mb data bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhm.. duh?
stap 1. kijk mijn plaatje
stap 2. zie zijn/haar volgende vraag
stap 3. zie mijn reactie daarop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke had ik niet gezien, maar dan klopt je antwoord dus nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I give up.
twitter, ping en sms verbruiken niet zo veel data dus 500mb moet wel genoeg zijn, dataverbruik gaat pas echt omhoog als je veel filmpjes kijkt, apps download, of muziek luistert