Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik weer een enveloppe tekentje op mijn telefoon als ik een sms bericht je heb gekregen , ik heb een nokia N95 ?.

ik had altijd een envelopje met de tekst dat ik een sms berichtje had , nu heb ik dat niet meer ,
Wel als ik naar berichten ga dan ( moet dan perse de telefoon eerst openschuiven ) dan staat er een klein rood sterretje als teken dat er een smsje is . helaas kost dat veel tijd om er achter te komen of ik een berichtje heb of niet ,( terwijl ik het eerst in 1 oog opslag kon zien zonder mijn telefoon te openen)
kan het nergens meer terug vinden ook niet in de handleiding, wie kan me helpen ?

greetz Cindy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit betekent dat je inbox zo goed als vol is. Gewoon je smsjes verwijderen, dan is het weer verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
superrrrrrr , ik heb hem leeg gemaakt en nu is het opgelost , toppie , dank je wel , ik ga er nu een gewoonte van maken om gewone smsjes gewoon te deleten als ik ze krijg , . dank je voor de oplossing

Andere antwoorden (1)

het kan liggen aan je thema die je hebt ingesteld, stel je originele thema in die er opstond toen je hem kocht zeg maar, daar kan het ook aan liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding