Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom reageert mijn ipod touch niet meer?

ik heb mijn ipod touch 1(!) dag en ik zetten hem gister uit, ik startte hem s'middags weer op vervolgens zit ik een half uur naar dat apple logo te staren niks! soms komt er een cirkeltje met streepjes maar die gaat na een tijdje weer weg en dan start het hele feest weer opnieuw. ik heb al geprobeerd opnieuw op te starten en uitzetten niks helpt als ik hem koppel aan mijn pc ziet hij hem wel maar is steeds aan het laden, kan er niet op klikken niks. Help please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
533
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had hem volgens mij wel gejailbreakt ja maar kan je er dan nog wel mee terug naar de winkel of is de jailbreak er nog af te halen ofzo?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat ie was vastgelopen in een respring. Verbind hem met iTunes en herstel dat je iPod. Dan is hij weer als van oud. Zonder jailbreak en alleen de originele apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje, klopt inderdaad alles stond er gelukkig daarna nog op dus ik ben weer tevreden :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding