wie weet hoe ik grote video bestanden kan verzenden naar andere telefoon ?

hallo ik heb gefilmd met me iphone ,nu is mijn filmpje 1 minuut en 50 seconden lang en kan ik hem niet verzenden omdat het bestand te groot is.
wie weet wel hoe ik dan kan zonder het filmpje in te korten.
wil graag het filmpje naar een andere telefoon verzenden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestand te groot? Wat zegt welk apparaat dan? Het is handig als je vermeldt welke telefoons je hebt en hoe je het nu probeert. MMS, bluetooth, ftp?

Antwoorden (2)

je kan het via via doen. dus bijv. eerst op een pc of laptop zetten en via de pc of laptop naar je andere mobiel. of een andere optie is om een online opslag dienst te gebruiken. je hebt bijv. "dropbox" waar je wat kan uploaden. en zou je het op je andere mobiel kunnen downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Je kunt Dropbox ook gewoon als app op je mobiel installeren, hoor!
Er zijn verschillende manieren:
Je kan via whatsapp proberen
Via Dropbox
Mail
4Shared

4Shared:
4Shared is een bestanden deel netwerk als je daar lid van word zet je
Je video bestand online en anderen mensen downloaden het dan
Dit moet je natuurlijk niet doen als het prive is
Dus kies een van de bovenstaande manieren en probeer ze uit
Hopelijk met suc6