Zijn er nog andere gratis spellen die ik kan doen met mijn zus via de iphone/itouch, behalve wordfeud?

Leuk hoor dat wordfeud, maar ik heb het nu twee keer gedaan met mijn zus en ik wist eigenlijk al van te voren dat ik grandioos zou gaan verliezen. Maar het is wel heel leuk om dat zo te doen op mijn itouch en zij op haar iphone. Dus geen wordfeud voor mij meer, maar ik zoek wel andere spellen. Wie weet er een paar ?

Toegevoegd na 23 uur:
Helaas worden er alleen spellen genoemd waar ik en mijn zus niets mee hebben. Misschien moet ik gewoon heel hard oefenen met dat wordfeud. Maar dank jullie wel voor de moeite

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Flick home run vind ik wel leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flick fishing, worms en call of duty zombies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh ik zie mijn zus nog geen call of duty zombies spelen… :-)
Air Hockey is erg leuk voor een kwartiertje of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet gratis (€0,79) maar wel heel leuk om tegen elkaar te spelen:
De monopoly app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
High noon! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galgje??? Weet eigenlijk niet of dat voor de iPod is, zal het even opzoeken voor je,.. jep, en gratis... (voor versie 3.0)