Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik voor wifi geld betaal?

Ik heb wifi op mijn mobiel, maar nadat ik een sms heb gekregen dat ik voor internet moet betalen, gaat er ook beltegoed af als ik op wifi ga. Klopt dit wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je net als mij die sms gekregen dat je voor internet gaat betalen als je surft via jouw provider.Maak je verbinding met je wifi bijv. thuis dan is het gratis, je surft dan gewoon op je thuisverbiding ,zie het als je laptop die verbinding maakt met je thuisnetwerk.
Wifi teken is van een stip met (afhankelijk van sterkte) 5 halve boogjes.In internetten via je provider 3g of een H teken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In plaats van via Wi-Fi op internet te gaan, ga je waarschijnlijk via 2G of 3G op internet waarvoor je dus moet betalen. Waarschijnlijk zijn dan beide mogelijkheden ingeschakeld, maar wordt Wi-Fi op de tweede plaats gezet.

Probeer op je mobiel een functie te vinden om 2G/3G uit te schakelen (bij mij kan dat via Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Datatoeging aan (uitvinken), maar dat kan uiteraard per mobiel verschillen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding