Welke telefoons komen er begin 2012 nog uit?

Ik zoek een nieuwe telefoon, maar ik wil wel het nieuwste van het nieuwste dus wat komt er nog uit? De iPhone4S is overigens geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je het nieuwste van het nieuwste? Is dat cool?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik anders volgend jaar weer een nieuwe wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem gewoon de beste, niet de nieuwste want de week nadat jij de nieuwste telefoon hebt besteld is er alweer een nieuwe aangekondigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon de nieuwste van nu kopen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een telefoon (en elk ander apparaat) is zo goed als wat je er mee doet... dus wat wil je met het nieuwste van het nieuwste doen, wat je er nu niet met een telefoon kan doen?

Het beste antwoord

Nokia windows phones.