Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je nog steeds je krassen op je iphone zien als je een screen protector op je iphone plaatst?

Ik wil graag een mirror screen protector aanschaffen voor mijn iphone om meerdere krassen te voorkomen. Maar als ik er een plaats, zie je mijn oude krassen dan ook of vervagen deze??

Ken je misschien ook nog een site die deze goedkoop verkoopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze zullen minder zichtbaar zijn, screenprotectors zijn best dik. Bij www.devilpower.nl zijn ze goed en niet duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo, ja de meeste ondiepe krassen zie je niet meer, maar de diepe krassen als de protector dun is niet!
Maak wel eerst je scherm goed schoon voordat je de screenprotector erop doet en voorkom luchtbelletjes!
Een goeie plek om goedkoop screenprotectors te kopen is bij je lokal turkse telefoonwinkel of op een markt in jouw woonplaats!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zullen nog wel zichtbaar zijn, maar er zullen geen of weinig krassen meer bij komen. Volgens mij is www.iphonebeschermen.nl de goedkoopste van nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding