Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een app die bijhoudt waar je bent ?

Ik zag een keer op tv een soort filmpje dat er een app was die bijhield waar je allemaal bent geweest.. Doormiddel van een GPS systeem word er bijgehouden waar je naartoe gaat. Bestaat dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met foursquare kun je inchecken op plaatsen. Dit werkt een beetje hetzelfde als Facebook check-ins, alleen was foursquare er eerder mee. Ook hebben zijn het leuker gemaakt door middel van een puntensysteem. Je kan dus dingen unlocken als je vaak op een plaats incheckt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, de 'Find my friends' app,, in het Nederlands 'zoek mijn vrienden'. Deze app vereist wel iOS 5.0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan overal je lokatie ook aangeven doormiddel van je wie wat waar op Hyves.. Maar echt iets speciaal erop gericht is de
App hoerboven genoemd.. Toevallig dat ik van de week las dat een man zo betrapte dat zijn vriendin vreemd ging omdat hij via dat programma wat hij stiekem had geïnstalleerd kon zien dat ze helemaal niet bij haar vriendinnen was.. Geniaal maar wel erg raar dat mensen zo zien waar je bent 0.o
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg hoerboven is hierboven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah en? Ik geef toch gewoon een antwoord..
Voor de iPhone (en misschien ook voor andere smartphones) zijn er verder bijvoorbeeld Runkeeper en Google Latitude.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding