iTunes synchroniseert mijn iPod wel, maar zet niets over naar iPod. Hoe te verhelpen?

iTunes synchroniseert mijn iPod, maar de nieuwe nummers en apps komen niet op mijn iPod te staan.

-Ik heb de nieuwste versie van iTunes
-Ik heb een iPod Touch 4G (8GB)
-Apps synchroniseren staat aangevinkt
-Muziek synchroniseren staat aangevinkt
-In iTunes staat dat de nieuwe apps en muziek wel op mijn iPod staat, maar ze staan niet op mijn iPod
-Ik heb genoeg geheugen over
-Er wordt tijdens het synchroniseren constant gevraagd als ik deze computer wil machtigen, dat doe ik telkens (wachtwoord ingeven, en machtiging geven), dan komt er te staan dat deze computer geautoriseerd is, daar druk ik op 'ok', en dan moet ik weer opnieuw machtigen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn ben je op een administrator account ??

Zo niet klik dan recht op Itunes en klik op uitvoeren als Administrator

dan vraagt hij om je wachtwoord
en dan wordt Itunes met admin rechten uitgevoerd

Of bedoel je machtiging geven met je Itunes account

Ik hoop dat dit antwoord helpt