Als ik de runkeeper app aanzet in het vliegtuig - in de vliegtuigmodus - wordt de route dan correct geregistreerd?

Vraag geldt ook voor andere apps die een route registreren dus bv Garmin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

GPS wordt uitgezet in airplane mode, dus je kunt geen route registreren. Overigens is het sowieso lastig om een goede GPS fix te krijgen in een vliegtuig, dus je moet al dicht bij een raam zitten en dan hebben de meeste GPS ontvangers nogal moeite met de grote snelheid van het vliegtuig.
gvrox