Op welke sites kun je goed mobiele telefoons vergelijken?

Ik heb bepaalde eisen en daar wil ik op kunnen selecteren zodat er nog maar een handjevol overblijft.

- Android
- qwerty knoppen
- Android
- etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tweakers en kieskeurig.nl zijn mijn favorieten welke ik altijd gebruik. ook Portablegear, techradar en cnet zijn goede sites, maar daar is het echte 1 op 1 vergelijken moeilijker. Kieskeurig zet ze mooi naast elkaar en bij tweakers is dit volgens mij ook mogelijk, de andere sites bevatten alleen reviews.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook deze smartphone kieswijzer gebruiken. Hier kun je bij elke vraag aangeven wat jij belangrijk vindt. Veel succes bij het kiezen van jouw nieuwe toestel!