Menu iPhone naar boven schuiven?

Heb weleens gezien bij iemand met een iPhone 4 dat het scherm naar boven wordt geschoven in het menu of bijvoorbeeld een app.
Terwijl als ik een app of het menu sluit moet ik gewoon op de home-knop moet drukken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je 2x achter elkaar snel op de home button drukt komen de 4 apps die je als laatst hebt gebruikt naar boven schuiven.
Als je hier naar links schuift komen er nog meer Apps, naar rechts komt er de muziek-app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jailbreak tweak is dat. Android nogwa heb hem niet meer en weet het niet meer precies maar dat kan dus alleen als je je iphone jailbreaked