Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn nou de voordelen van de iphone 4s?

ik wil misschien een iphone kopen maar ik weet nu niet of ik de iphone 4 moet kopen of de iphone 4s. maar wat zijn nou de voordelen van de iphone 4s?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De 4s heeft 64 gb versie.
De hijs is sneller dan de iPhone 4 .
En de camera is 8 megapixels(iPhone 4 heeft 5MP)
En dat projecteer gedoe is onzin.
Hijs is inderdaad ook wat zwaarder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De verschillen zijn niet zo groot. De 4s is iets sneller. De camera/sensor is iets beter. Maar de 4s is ook wat zwaarder.

http://www.engadget.com/2011/10/04/iphone-4s-vs-iphone-4-the-tale-of-the-tape/

http://latimesblogs.latimes.com/technology/2011/10/apple-iphone-4s-iphone-4-motorola-droid-bionic-samsung-galaxy-s-ii.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de 4s zijn er meer functies (oa een scherm projecteren boven je telefoon of een toetsenbord ergens naast je telefoon) en het scherm is groter. Ik denk dat deze 4s ook in prijs verschilt met de iPhone 4, waarschijnlijk is de 4s duurder ;)

Succes met beslissen 
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphone 4s heeft een dualcore processor, en een 8mp camera. Dit zijn eigenlijk de grootste verschillen. De dualcore is wel fijn, hier wordt je iphone héél wat sneller van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk hebben de mensen hierboven mij alles al op genoemd. Maar er is nog één klein dingetje:

- De iPhone 4S herkent je stem. Open je agenda, en zeg: 'Maandag, 4 uur thuis.' en hij voert het in.
Zo is het ook bij sms'en...

Zelf vind ik dat er niet echt veel verschil in zit.
Koop de iPhone 4, of wacht tot de iPhone 5 uitkomt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding