Heeft iemand ervaring bet yarvik tablets

Heeft iemand ervaring met de yarvik tab 310 of yarvik tab 210?? Is dit een goed merk??is het waard voor je geld??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op de Yarvik Tab310 zit geen Android Market omdat deze niet officiëel gecertificeerd is voor Android.
Daarom kun je er officieel geen Apps op installeren, dus heb ik 'm omgeruild voor een iPad, kost meer, maar dan heb je ook veel meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt maar ik wil niet veel uit geven en die apps kun je gewoon via pc downloaden... Maar qua snelheid en internet enzo. Werkt dat goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja je kan het bijna niet met een iPad vergelijken, die is gewoon veel beter.
De nadelen vond ik dat het scherm niet echt lekker reageerde en dat hij traag was, processor en geheugen zijn net niet genoeg om lekker mee te kunnen werken.
Mijn advies, spaar nog even door voor een iPad, daar krijg je echt geen spijt van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En welk werk bedoel je precies?? Is wil er op kunnen msnen internetten en een x een spelletje en films kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het algemeen werkt hij niet lekker een beetje Internetten zal nog wel lukken, maar een filmpje kijken niet, want dan is de batterij binnen een uurtje leeg, bij simpel gebruik was die al binnen 2 uur leeg en en ook het geluid was veel te zacht.
Je moet het zelf weten, maar ik zou het niet doen!
Wat wil je er mee kunnen doen?
Voor alle duidelijkheid: het is geen Ipad!
Maar voor alledaags gebruik, filmpje, mailen, muziek luisteren, boekje lezen is het een leuk speeltje.
Kan helaas niet met de PC communiceren, dat moet via een USB stick en dat is heel omslachtig. Derhalve ben je lekker bezig. Gekocht voor € 125,= bij Alternate.

Toegevoegd na 3 minuten:
Apps kunnen dus wel via de USB stick toegevoegd worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het kleine beetje dat de yarvik tab310 kost werkt hij goed. Eerst dacht ik er anders over maar na wat googlen ben ik er achter gekomen hoe ik toch makkelijk apps kan downloaden dus nu heb ik muziek spelletjes en noem maar op. Natuurlijk is een ipad beter maar dan ben je zeker 3 a 4 keer zoveel kwijt. Een andrr nadeel van de tab310 is dat om op youtube filmpjes te bekijken je naar de mobiele site moet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Je kan apps ook snel downloaden via je tab310 voor info ga naar deze site