Ik wil graag een iPhone 4 bestellen met 250 mb. Is 250 mb genoeg voor mij? Ik gebruik Twitter, Facebook, Tumblr en veel andere Apps.

Ik wil dus een iPhone 4 bestellen maar twijfel aan de 250 MB per maand, omdat ik vaak op internet zit en veel apps met internetgebruik. Ik kan natuurlijk wel wi-fi gebruiken thuis maar ik zit ook vaak op internet op school. Wat raden jullie mij aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.kpn.com/abonnementsadvies.htm
misschien komt dit van pas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de test bleek dat ik inderdaad te weinig had aan 250 MB! Bedankt.

Andere antwoorden (3)

Ik denk niet dat 250MB genoeg zal zijn. Twitter/FaceBook en Whatsapp zijn zeker niet de grootste verbruikers. Maar als je zelf al aangeeft dat je vaak op internet wil. Zal het al erg snel meer dan 250MB kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat van Whatsapp had ik blijjbaar soort van verzonnen :P
Voor Belgische inwoners die met dezelfde vraag worstelen. In België is Mobile Vikings de beste oplossing.

Voor Nederlanders is het nog even wachten op het gratis internet. Mobile Vikings heeft net subsidies gekregen om zijn netwerk uit te breiden, en is van plan om weldra zijn diensten in NL en FR aan te bieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou wachten op de 4S deze zal goedkoper zijn in aanschaf en is ten opzichte van de 4 een verbetering. In Amerika gaan de prijzen voor 16 / 32 /64 Gb modellen rond de 200 / 300 / 400 $ liggen begreep ik.

Toegevoegd na 1 minuut:
ps ik zou niet onder de 1 Gb gaan zitten. prijsverschil tov 250 Mb zal nihil zijn
Bronnen: