Kan een iPhone trillen, zonder dat notificaties binnenkomen met tril?

Ik heb een iPhone 4, met iOS7. Als ik mijn wekker wil laten trillen zet ik hem uiteraard op stil en klik ik /Trillen bij Geluid uit/ aan. Maar dan trilt mijn telefoon ook als er notificaties binnenkomen etc.
Ik zet mijn telefoon altijd op vliegtuigstand als ik niet wil dat notificaties etc. met trilstand binnenkomen, maar zou mijn iPhone ook enkel bij de WEKKER kunnen trillen ipv de andere notificaties zonder dat ik hem op vliegtuigstand zet, of zijn hier bijvoorbeeld apps voor? Dat de wekker geluid maakt is verder geen probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet helemaal of ik je vraag snap maar ik denk dat je alleen gestoord wil worden door de wekker om wakker te worden en niet door appjes of spammailtjes.
Dit kun je simpel instellen door bij Instellingen naar "niet storen" te gaan er op te klikken en dan een tijd te plannen waarbij je niet gestoord wil worden. Als het goed is (maar dat zou je wel even moeten testen) zal je WEL door je wekker wakker gemaakt worden maar niet door "stoorzenders". Let er wel op dat je "Favoriete Contacten" je wel altijd kunnen bereiken.