Hoe zet ik de Swype tips uit op mijn Galaxy S?

Ik heb een Samsung Galaxy S met Swype functie. Soms, als ik een SMS'je wil sturen, krijg ik tijdens het 'Swypen' een scherm met tips. Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik deze uit kan zetten. Is dit wel mogelijk? Het is hoogst vervelend!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

door op het gebogen pijltje te drukken

pagina 28 van de link

Toegevoegd na 14 minuten:
op pagina 27 van dezelfde link staat dat je van toetsenbord kunt wijzigen
misschien helpt dat

Toegevoegd na 19 minuten:
bekijk de 2de bron eens misschien helpt die je verder

Toegevoegd na 20 minuten:
en nog een linkje om het af te leren