Waarom kan ik geen videos meer bekeken op mijn Samsung Galaxy S?

Als ik nu een video wil gaan bekijken die ik heb gefilmd, staat er kan video niet afspelen. Hoe komt dit en hoe kan ik weer videos gaan kijken?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ik heb dit ook gehad, ik heb 'Android Assistant' opgehaald van de market, het is een widget die jouw geheugen op kan ruimen, haal hem op en plaats op één van jouw schermen deze widget, kies voor de 4x1 widget. Dan heb je er een widget staan waar je aan de rechterzijde op een soort borstel kunt drukken. Bij mij werkte dit perfect, ik kon zelfs geen video meer opnemen, nu wel weer.