Heb gisteren mijn herlaadkaart (proximus)voorzien van 15 euro en hoogstens enkele smsjes gedaan.Er staat maar een kleine 2 euro meer op.Hoe kan dit?

Toegevoegd na 16 uur:
herlaadkaart is van mobistar niet van proximus

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg ervoor dat je niet per ongeluk op internet zit. Sommige apps gebruiken automatisch data, wat veel geld kan kosten. Je kunt dit meestal uitschakelen via je instellingen (iets van 'pakketgegevens gebruiken, data gebruiken, uitvinken).

Antwoorden (3)

Misschien staat roaming aan, daardoor kan je beltegoed verbruiken zonder dat je het weet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is roaming?Hoe kan ik dit afzetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk mobiel heb je? Bij iphone staat het bij instellingen-mobiel netwerk-data roaming uitzetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Roaming is alleen van belang in het buitenland. Je moet gegevensverbinding uitzetten zodat je alleen via Wi-Fi op internet kan.
Ben je op het internet geweest? Dit kan ook belwaarde kosten indien je geen internetbundel hebt
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk de gegevensverbinding aan staan zodat bij wegvallen van Wi-Fi verbinding het beltegoed opgesnoept wordt bij vernieuwen van bijvoorbeeld Whatsapp en Facebook.