Hoe kan het dat mijn blackberry wit scherm geeft?

Ik heb sinds een half jaar de blackberry bold 9780, en hij heeft het altijd prima gedaan. Maar toen ik vandaag thuis kwam van werken was het beeld opeens wit, hij heeft het de hele avond gewoon gedaan. Kan ik morgen gewoon naar de vodafone winkel gaan, en kunnen ze er dan gelijk wat aan doen? of gaat dat een tijdje duren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Je moet even de accu eruit halen.. Als hij het dan nog niet doet zou ik naar de winkel gaan. Ik had zelfde probleem maar dan met samsung en die werkt weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst proberen de batterij eruit te halen. Als hij het nog niet doet is het scherm misschien kapot, als je dan naar de winkel gaat duurt het ongeveer 8 weken, als je de telefoon verzekerd hebt krijg je een tijdelijk toestel, als de telefoon niet verzekerd is, is de kans groot dat de schade niet onder de garantie valt en dat je veel moet betalen om het toestel goed te repareren. Als de schade niet onder de garantie valt is je telefoon wel 4 weken ongeveer weg. Ik had dit ook met mijn Blackberry.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog 1 tip: als het scherm kapot is en je telefoon is niet verzekerd is, laat het scherm dan niet zomaar ergens repareren. Vraag aan andere mensen die hetzelfde probleem hebben gehad. Ik heb mijn telefoon bij een winkeltje laten repareren, hij doet het wel maar is slecht gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M'n broer heeft ook een bb bold en heeft soms ook een wit scherm. Dan moet je gwn locken en weer unlocken en als t goed is doet ie t weer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is groot dat het gewoon een software probleem is.Sluit hem aan op je pc met de bijgeleverde usb kabel. Installeer de cd die je erbij gekregen hebt. Maak een back-up van de foto's en video's en muziek die je wilt houden. Open dan desktop manager die heb je geïnstalleerd van de cd, maak een back-up van je contacten en doe dan een update van je software vanuit desktop manager,vink aan wat je geüpdate wilt hebben, in jouw geval dus OS6 en installeer die. De kans is groot dat alles het nu weer doet.Het is even werk,maar beter dan8 weken kwijt zijn voor reparatie. Succes!