hoe kan ik een probleem met een greenpois0n jailbreak oplossen?

Ik probeer een ipod touch 2G (8GB) met ios 4.2.1 te jailbreaken met greenpois0n hij komt met dat aftellen en knopjes indrukken. Daarna zegt hij jailbreak daar druk ik op en na een tijdje komt die met een foutmelding (jailbreaking failed). Vervolgens wil mijn ipod niet meer opstarten en moet ik hem herstellen via itunes. Ik heb het ook al geprobeerd met redsn0w maar daar doet die het ook niet. De ipod was al ooit succesvol met greenpois0n gejailbreakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer eerst is je ipod te restoren zodat je op een clean install gaat jailbreaken. En volgens mij hebben de jailbreak programma's ook internet nodig om verschillende databases te raadplegen, dus dat kan ook een probleem zijn. Anders kan je kijken of je de goede versie van greenpois0n en redsn0w gebruikt en of de connectiekabel nog in orde is. Andere problemen zou ik ook niet meer weten.