Hoe weet ik het als ik een BB Bold 9780 op marktplaats wil kopen of die gestolen is?

Ik zie nl. op Marktplaats.nl heel veel mensen die hem voor €120,- aanbieden en dan zeggen ik ben overgestapt naar andere telefoon en ik heb een ander abbonement.
Is dat dan te vertrouwen want ik weet anders niet waar ik een goedkope blackberry 9780 moet kopen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil hem alleen kopen als los toestel BTW ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een Bold 9780 kopen voor 120 euro is sowieso een miskoop. Voor die prijs koop je ze echt nog niet. Je hebt kans dat het dan de imitatie is waar 2 simkaarten in kunnen en verder niks met Blackberry te maken hebben. Zelfs als ze gestolen zijn vragen ze er nog meer voor anders valt het gelijk op dat ze gestolen zijn. Kortom een Bold 9780 kopen voor 120 euro is zeker weten dat je opgelicht wordt. Niet doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn geen goede redenen , dat zijn goeie smoesjes, ze gaan hem jou niet voor 120 euro verkopen terwijl ze er zeker 250 voor kunnen krijgen. Geloof me maar dat zijn imitatie Blackberry's, die hebben ook dat logo. Ik ben vrijwel een expert op het gebied van Blackberry. De gangbare prijs voor de 9780 tweedehands is tussen de 240 en 300 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me voor 120 euro koopje geen Bold 9780 Of hij is nep,of het is er 1 die van een bedrijf is geweest die alleen werken op BES ipv BIS Die voor jou dus zinloos is omdat dan niks het zal doen alleen bellen en smsn. Een originele goeie Bold betaal je 2e hands als je hem echt heel goedkoop zou krijgen 220 euro. Zonde van je geld als je er in trapt. Ook de smoes overgestapt naar een ander abonnement bestaat niet. Deze telefoon is net uit dus het contract dat ze hebben afgesloten is nog nieuw en dan kun je niet overstappen maar een ander abonnement. Verder laat ik het aan jou,maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat bij dat hij uit Engeland komt terwijl Roger Canadees is. Ik vertrouw het niet. Verder is de 9300 3G bijna hetzelfde als de Curve 8520 op het snellere internet na. 8520 is 2e hands tussen de 60 en de 90 euro waard de 9300 is rond de 130 waard 2ehands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een BB ja. Welke ik je aanraad hangt af vaneen aantal factoren. Wil je snel internet zou je er 1 met 3g nodig hebben. Wil je een flitser voor eventuele foto's valt de Curve af en zou een Bold of Tourch beter bij je passen. Wil je niet zoveel geld uitgeven is de Curve weer de beste oplossing. Welke je ook neemt, ik vind ze allemaal fijn maar dat is mijn persoonlijke mening, zo zijn er ook zat mensen die helemaal niet van BB houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooier kan ik het niet voor je maken. Dit zijn de opties, je kan meer willen,maar als je dat niet kan betalen houdt het op. Dan kom je uit op de Curve, via wifi heb je dan gewoon snel internet en buiten wat trager. Camera maakt best mooie foto's maar heeft geen flitser. Succes met je keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank, veel plezier met je Blackberry straks :-)

Andere antwoorden (1)

Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten.
Check ze op de volgende website: