Ik ben mijn i-tunes wachtwoord vergeten, hoe krijg ik mijn geld op mijn nieuw account?

Ik had ooit een iTunes account voor iemand gemaakt, dus ik gebruikte die toen ik een nieuw toestel kreeg. Het bleek dus dat we beiden 1 account gebruikten, dus hij maakte voor zichzelf een account. Sinds kort is de hele tijd dat ik het probeer het wachtwoord fout, ik heb ook het wachtwoord van hem geprobeerd, maar niks werkt. Ik wel wat geld op account gezet maar ik wil dat niet kwijt raken. Ik heb ook wachtwoord vergeten gebruikt, maar aangezien ik het voor iemand anders heb gemaakt en hij het zelf ook niet weet lukt dat niet. Ook e-mail werkt niet, want ik ontvang het nooit, heel raar want er staat naar welk e-mail het gaat en ik krijg het daar niet. Dus wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan apple support mailen. Die kunnen je vast verder helpen.