hou je je tarief op je sim kaart als je overstapt van provider?

ik ga van kpn naar vodafone maar hou ik het geld op mn nieuwe toestel dat eerst op de simkaart van mn kpn kaart staat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je naar een andere provide gaat, krijg je als het goed is ook een andere simkaart. Dat zou dus betekenen dat je beltegoed niet opgeslagen wordt. Ik zou eerst al je beltegoed opmaken, en dan pas naar vodafone overstappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. Dat zou ook raar zijn aangezien KPN helemaal niks met Vodafone heeft te maken. Je moet het dus gewoon opmaken.