Is er een siriport voor de iphone 4 zonder proxy? of weet iemand een werkende proxy voor spire mag betalend zijn.

Ik wil een siriport voor de iphone 4 ik heb me iphone 4 gekocht en een paar dagen later kwam de 4S uit en dat wist ik niet..
en siri wil ik echt heel graag..
is er dus een port die werkt zonder proxy?
of zijn er proxys die werken ?
en waarom maakt apple geen app die siri port inhoud voor bijvoorbeeld 100-,/150-, dan betaal je toch hetzelfde als een 4S gebruiker..
En kan je je idee aan apple vertellen in een mail ofzo ? en luisteren ze dan naar je?
Bedankt !
Mvg,
James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Zonder proxy of ID's van een originele 4S kun je geen gebruik maken van Siri op een iPhone 4. Zonder een jailbreak heb je al helemaal geen kansen. Er zijn wel apps die iets vergelijkbaars doen, dus daar zou je naar kunnen kijken.
Ik raad je sterk af een proxy te gebruiken die je niet zelf hebt opgezet (d.m.v. ID's). Allerlei gevoelige informatie die op je iPhone staan worden namelijk doorgespeeld naar de proxy. En reken er maar op dat dat soort ondernemingen die al in grijs gebied opereren zich niet netjes houden aan de privacyregelgeving!