heel lang de homeknop en de uitknop ingedrukt houden. Als het goed is gaat ie dan weer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup, standaard reset. Als dit niet werkt zou ik ermee langs een Apple store gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet heel lang, 10 seconden....
Verbinden met itunes zou ook moeten helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe weet je dat de accu vol is? als ik mijn ipod touch in de oplader doe dan start hij altijd automatisch op, zonder dat ik ook maar de knop indruk.

als hij het dan niet doet kan je oplader stuk zijn,

kun je hem nogwel syncen met itunes?

anders zou ik langs de icenter gaan