Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag ik mijn blackberry vervangen? (zie beschrijving)

Ik heb vandaan mijn blackberry laten vallen. Der is nu een stuk van de onderkant af en de behuizing zijn krassen op gekomen. Ik heb mijn blackberry niet verzekerd maar ik heb we'll een abbonoment. Ik heb de blackberry bij the phonehouse gekocht, zou ik hem mogen vervangen? En hoeveel gaat dit ongeveer kosten? ( Ik wil een compleet nieuwe blackberry)

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarmee bedoel ik dus vervangen maar gewoon dezelfde blackberry versie (bold 9780)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je niet verzekerd bent, moet je voor een nieuwe bb het volledige bedrag betalen. Ook de phonehouse vervangt hem niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De gangbare prijs als een prepaid telefoon!?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat word een nieuwe BB kopen dus het volledige prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij word niet verzekerd ook niet als je een abbonement hebt dus een hele nieuwe bb kopen of gewoon met een kapotte lopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je nu hetzelfde toestel (prepaid) simlock vrij kopen en daar dan je simkaartje met abonnement in doen. Duur grapje dus! Misschien is een curve kopen een goed idee? Ook prima Blackberry hoor! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik geen nieuwe bb kopen aangezien dat aardig duur is. Koop een nieuwe behuizing en zet die er op (of laat het doen) je kan ze op internet kopen in de winkel weet ik het niet.
Ik neem aan dat hij nog wel gewoon werkt? Anders heeft het natuurlijk geen nut haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding