mag ik mijn blackberry vervangen? (zie beschrijving)

Ik heb vandaan mijn blackberry laten vallen. Der is nu een stuk van de onderkant af en de behuizing zijn krassen op gekomen. Ik heb mijn blackberry niet verzekerd maar ik heb we'll een abbonoment. Ik heb de blackberry bij the phonehouse gekocht, zou ik hem mogen vervangen? En hoeveel gaat dit ongeveer kosten? ( Ik wil een compleet nieuwe blackberry)

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarmee bedoel ik dus vervangen maar gewoon dezelfde blackberry versie (bold 9780)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niet verzekerd bent, moet je voor een nieuwe bb het volledige bedrag betalen. Ook de phonehouse vervangt hem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De gangbare prijs als een prepaid telefoon!?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat word een nieuwe BB kopen dus het volledige prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij word niet verzekerd ook niet als je een abbonement hebt dus een hele nieuwe bb kopen of gewoon met een kapotte lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je nu hetzelfde toestel (prepaid) simlock vrij kopen en daar dan je simkaartje met abonnement in doen. Duur grapje dus! Misschien is een curve kopen een goed idee? Ook prima Blackberry hoor! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik geen nieuwe bb kopen aangezien dat aardig duur is. Koop een nieuwe behuizing en zet die er op (of laat het doen) je kan ze op internet kopen in de winkel weet ik het niet.
Ik neem aan dat hij nog wel gewoon werkt? Anders heeft het natuurlijk geen nut haha