Hoe kan je de vi app uitbreiden?

Als ik de vi app wil uitbreiden moet je betalen, maar als ik betaald heb krijg ik een melding (zie foto) dat ik eerst het programma moet hebben voor dit artikel. Maar die is al gedownload. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Even uitloggen uit de app store (instellingen -> store) en opnieuw inloggen met de account waar je de app mee hebt gekocht.