Hoe zet je SMS'jes uit op een LG G2 ?

Ik wil het graag weten want ik SMS nooit :-)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat wil je precies uitzetten, dat snap ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon smsjes (Dat ik geen sms'sjes kan ontvangen)
Amadea
9 jaar geleden
Stuur aan al je contacten een e-mail dat ze jou nooit meer een sms hoeven te sturen, maar je kunnen bellen, whatsappen of mailen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Als jij niet actief met smsen bezig bent, zul je ze ook niet echt ontvangen van mensen. Dus specifiek uitzetten heeft niet veel zin denk ik, en kan ook niet volgens mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is waar mijn punt is , mischien staat mijn SMS uit, want ik kan mijn telefoonnummer niet verficeren op whatsapp :S

Het beste antwoord

Je kan sms helaas niet uutzetten aangezien je dan ook niet gebelt meer kan worden dan.
Hoezo zou je het uit willen zettem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1 Ik sms nooit en tussen door, mijn whatsapp werkt niet dus ik wil kijken hoe ik sms'jes uit kan zetten en dan is het natuurlijk logies dat ik ze daar dan ook weer aan kan zetten, want misschien is dat het probleem.