waarom doet mij blackberry id het niet?

ik heb een id gemaakt enzo.. maar hij zegt steeds ; an error has occurred. Please try again later.
en met andere e-mail adressen doet ie het ook niet :(

hoe kan ik zorgen dat ie het doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heyy,
Dit probleem word meestal veroorzaakt dordat de klok foutstaat.
http://www.blackberryapp.nl/?F.A.Q.:An_error_has_occurred._Please_try_again_later._BlackBerry_App_World
Als je naar die site gaat en dat doet en nadat je dat gedaan hebt even opnieuw opstarten.
Ik weet niet zeker als dat gaat helpen bij je, dus daarom in een reactie...
Khoop dat het helpt.
GF
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa hij doet het dakje wel !!!!:D:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsje ;)

Antwoorden (2)

dat heb ik ook gehad. moet je bb world verwijderen en opnieuw instaleren.. werkt dat niet moet je je provider even bellen ! succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al geprobeerd een nieuw account te maken?