Hoe moet ik mijn ipod 2e generatie jailbreaken en is dat schadelijk voor mijn apps en downloads?

Ik wil mijn ipod 2e generatie jailbreaken maar ik heb werkelijk geen idee hoe dit moet.
Is dit schadelijk voor mijn ipod???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan je iPod jailbreaken op jailbreakme.com het is niet schadelijk MAAR je moet wel een backup maken zodat je al je apps en andere gegevens behoud (je scores van je app verlies je wel) en als je niet weet hoe het moet moet je ff goofelen (weet dat zelf ook niet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon doen. Werkt perfect