ik heb een samsung galaxy y, geheugenkaart raakt vol, wat kan ik het beste doen?

ik heb een 2 GB geheugenkaart in telefoon zitten, maar ik krijg steeds de melding dat deze vol is. Wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Grotere geheugenkaart kopen of data van je geheugenkaart afhalen. Lijkt me vrij logisch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geheugenkaartjes zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Een micro SD van 8GB heb je al vanaf 6 Euro. De oude gegevens even volledig kopiëren naar de nieuwe.
Wil je echt geen zes euro besteden dan kun je uiteraard wat apps of bestanden verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt met de app DroidSail Super App2SD Lite zoveel mogelijk apps naar je geheugenkaart kopiëren. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de geheugenkaart vol zit, maar waarschijnlijk zit het Internet geheugen vol.
Met DroidSail Super App2SD Lite is het dus mogelijk om je apps te verplaatsen van en naar de SD-kaart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat werkt alleen goed als het mobieltje geROOT is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Reizen, dat is wel waar, maar steeds meer mensen rooten hun smartphone (zoals ik).