Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt een iPAD 2 met 3G met elke SIM kaart met internet abonnement?

Ik heb een PDA met een Vodafone SIM kaart inclusief G3 internet abonnement. Van vroeger heb ik nog een tweede SIM kaart voor dit abonnement (dual SIM kaart uit de tijd dat ik een oude gsm en oude PDA naast elkaar had).

1. Kan ik die tweede SIM kaart gebruiken voor G3 internetverkeer met de iPAD?

2. Moeilijker: beide kaarten zijn aan hetzelfde telefoonnr gekoppeld. Blijven inkomende gesprekken dan op de PDA binnenkomen, of kunnen die ook naar de iPAD worden gerouteerd? (die er dan niks mee kan). Dit lijkt me geen denkbeeldig probleem, vroeger kwamen inkomende gesprekken willekeurig binnen op een van de twee oude toestellen, net wie het laatst contact met de mast had gemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In je Ipad kunnen volgens mij alleen micro sim kaarten. Je kunt die oude SIM kaart dus sowieso niet gebruiken. Eventuel zou je de kaart kunnen 'knippen' naar een micro sim vorm, maar dat kan ik niet echt aanbevelen.

Wat je 2e vraag betreft vermoed ik dat je gesprekken ook naar de ipad kunnen worden gerouterd. De mast zal waarschijnlijk gewoon verbinding kunnen maken met de sim in je ipad en vervolgens niet naar een alternatief zoeken. Dit weet ik alleen niet helemaal zeker, maar het lijkt me wel het meest logisch :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de iPad moet een micro simkaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle abonnementen werken. Ik had een Vodafonekaart die het prima deed op mijn smartphone, maar niet (gekortwiekt) in mijn iPad. Volgens de helpdesk kon ik alleen een speciaal iPad-abonnement afsluiten.

Hoe het gaat met telefoongesprekken kan ik je dus niet uit eigen ervaring vertellen. Ik denk niet dat de iPad raad weet met een telefoonoproep, maar dat weet ik niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding