Hoe kan ik foto's bijsnijden op mijn samsung galaxy s2 plus?

Hey, ik kon eerst foto's op mijn telefoon bijsnijden, maar sinds de laatste update kan ik deze functie niet meer vinden. De software is nu geupdate naar android-versie 4.2.2. Eerst kon ik de foto bijsnijden door bij de foto->instellingen->foto bijwerken en daarmee de foto bijsnijden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Download de app: Photo Grid. Hiermee kan je ook foto's bijsnijden, en mooi bewerken.