is het verstandig als ik mijn ipod bestanden terug zet in itunes door naar bestanden; aankopen overzetten van ipod te klikken? (zie uitleg)

ik heb zo’n soort vraag eerder gesteld en toen kwam er uit dat ik mijn ipod aan de pc moest koppelen en itunes moest opstarten en dat ik on het itunes menu naar bestanden, en dan op aankopen overzetten van ipod te klikken.
nu vertrouw ik dit niet 100% aangezien als ik dit doe dat als ik naar mijn ipod ga in het menu lijst van apparaten staat er dat ik minder gegevens heb dan normaal. nu wil ik dus mijn gegevens (muziek, video’s, apps, enz.) in itunes zetten zonder dat ik gegevens verlies hoe doe ik dit? kan het gewoon op deze manier of is er een andere manier.
alvast bedankt voor een antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met de optie 'Aankopen overzetten' zet je volgens mij alleen alle apps op je pc die je via de App Store op je iPod gekocht hebt. Als je muziek van je pc op je iPod hebt gezet en daarna van je pc hebt gewist kun je de muziek volgens mij niet overzetten van je iPod naar je pc.
Ik had een tijd terug eenzelfde probleem. Je kan met iTunes niet je muziek (en volgens mij ook je video's) van je iPod naar je pc overzetten. Hiervoor heb je een apart programma nodig. Na lang zoeken vond ik een goed werkend, gratis programma die dit kon. Moet je een Googelen op 'SharePod'. Downloaden, installeren en dan vertelt het programma wat je moet doen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik het via SharePod raak ik dus geen gegevens kwijt? en zet hij apps, muziek en video's over of alleen liedjes en/of video's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek, foto's en video's kun je veilig kopiëren zonder dat je iets kwijtraakt. Je Apps kun je in iTunes met de optie 'Aankopen overzetten' (rechtermuisknop op je aangesloten iPod klikken, in de linkerkolom in iTunes) kopiëren naar je pc.
Je kunt SharePod hier downloaden trouwens:
http://www.getsharepod.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn liedjes en video's heb ik over gezet met sharepod. Prima en handig. Alleen hoe kan ik mijn apps over zetten? VIA aankopen overzetten? Zo ja raak ik dan niet mijn apps kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat inderdaad met 'Aankopen Overzetten'. Je Apps raak je dan niet kwijt op je iPod, en de Apps die je op je pc al hebt staan ook niet. iTunes kopieert dan alle Apps die niet op je pc staan van je iPod naar je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
btw mijn afspeellijsten staan niet meer in itunes, is dit erg? en hoe krijg ik ze weer terug ook via sharepod? zo ja hoe dan? alvast bedankt. ik ga het zo proberen als ik antwoord heb en ook dus met mijn apps met aankopen overzetten. als het lukt ben jij het beste antwoord. (alvast) bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je afspeellijsten overzetten via SharePod, door je iPod aan te sluiten en SharePod te starten. Dan zie je links een lijstje met allerlei map-icoontjes. Als het goed is staan je afspeellijsten daar ook tussen. Rechtermuisknop op een map en dan 'Copy to computer' kiezen.
Ik hoop dat 't lukt. :]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu wil ik dus mijn afspeellijsten terug zetten in itunes met sharepod. alleen kan ik sharepod niet meer vinden op mijn pc. heb al met zoeken geprobeerd maar dan krijg ik aleen een tekst bestand. hoe kan ik hem vinden? of moet ik hem opnieuw installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SharePod even opnieuw downloaden ja. Je moet de SharePod.exe uit het zip-bestand bewaren, zet deze bijv. op je bureaublad. Dat is meteen ook het programma. Je Afspeellijsten kan je naar je pc kopiëren en weer in iTunes plaatsen.